Wednesday 15 February 2012

USAHA TANGGA KEJAYAAN

ceh! nampak tak tajuk post aku kat atas tu. suspend tak? jengjengjeng. komfirm lah tak kan. memandangkan hari ini ada kokorikulum, so aku decide tak nak lah pegi disebabkan esok ada test CTU pada jam 4.30 petang.  lgpun aku masuk kelab debat je kot. n madam aku tersangat lah baik. so, apelagi... amik kesempatan lah kan. better repeat koko dari repeat ctu kan. haha. bangang tak? aku pedulik ape kan. dah lah ctu banyak gila kena bace woo. aku gase aku baru baca tak sampai separuh pun. kau gile nak suh aku g koko tu? kang aku duk bergosip je tym koko. malam ni aku nak stay up lah. ape macam? ada berani tak ngan plan aku ni. hahhaa. sem ni aku nak dapat dekan. nak naik pentas macam membe2 aku. haha. *angan2 je lebih kan, da la. k bye :)




maybe aku akan begini 2 jam selepas itu.


ataupun aku akan 'meng aplikasikan' slogan di atas dalam hidup aku.

kehkehekehkeh. DEKAN wait for me okays!


No comments:

Post a Comment