Friday, 20 April 2012

:'(

salam. aku sedih sangat2. awak... kadang2 tu saya pikir saya tak layak untuk berada di samping awak kan. saya tahu hidup awak lebih bahagia bila saya takde di sisi awak. saya tahu saya sangat merimaskan. saya cuma nak manja2 ngan awak je. salah ke? saya nak merasa kasih sayang awak. saya betul2 rindukan awak. awak. andai kata suatu masa awak tak perlukan saya lagi. lepaskan saya elok2 ye. awak jangan pernah ada untuk saya lagi tau. saya tahu saya tak layak untuk awak. untuk apa saya ngan awak, kalau awak selalu marahkan saya. kalau awak selalu tengking saya kan. kalau awak just sakitkan hati saya. saya pun manusia awak.  hati dan perasaan saya tak pernah pun ada orang jaga. mungkin impian saya sukar untuk dilaksanakan. kalau awak nak tahu, saya selalu doakan awak. selalu nak tengok awak bahagia. mungkin saya akan lebih kuat lepas ni kan. awak, caye lah. kasih saya, cinta saya, hanya lah untuk orang yang sudi menghargai nya. sebak rasa nya. k  byeee :(

No comments:

Post a Comment