Thursday 19 April 2012

sayang?

assalamualaikum. semoga hari2 kalian sentiasa mendapat keberkatan Allah. amin. entry aku kali ni betul2 mengubah hundred percent hidup aku. And for sure mestilah ada kaitan dengan hidup aku sekarang. dulu, aku takpernah sayangkan sesorang. bagi aku, tak mungkin aku sayangkan sesorang yang bernama LELAKI. now, ambik kau! tu lah dulu aku kerek sangat. errrr. hahaha. klaka bila pkir2 balik. membe2 lama aku semua gelak guling2 bila dengar aku kapel. hahha. damn. "zaris hati kering kapel wooo. sayang bagai nak lak tu." ayat tu dah biasa aku dengar lah. ada aku kesah? lantak ahh. yang penting aku bahagia. tapi bila sayang tu tak dibalas mesti seksa kan? rasa macam nak bunuh diri pun ada. tapi aku masih ada Allah. semua yang berlaku pasti ada hikmah. aku pegang prinsip tuu. aku pernah lost sekejap bila kasih aku tak dihiraukan. study aku hancur lebur. aku selalu sakit. everythng under control. aku berharaap aku bertemu jodoh dengan orang yang betul2 sayangkan aku. yang terima aku seadanya. aminn. dan awak! apis! saya sayangkan awak sangat sangat. saya cintakan awak sangat sangat. saya berharap sangat awak lah jodoh saya. saya tak cantik macam orang lain awak. saya tak pandai mana pun. saya takde apa2 pun yang boleh saya bagi kat awak. im nothing. i love you for the rest of my life.

No comments:

Post a Comment