Friday, 9 March 2012

BENCI!!

aku benci macam ni. aku benci bila air mata aku kuar sebab kau! maaf kalau aku kacau privacy kau. aku tahu, aku bukan sape2 untuk kau. dan aku akan belajar untuk jadik bukan sape2 untuk kau. aku takkan kacau privacy kau. aku tahu aku tak bermakna pun untuk kau. aku pun tahu kau boleh hidup tanpa aku. aku bodoh kan! aku memang gedik2 nak tunggu kau. aku bodoh. last last aku yang sedih. aku bodoh sebab aku sentiasa nak yang terbaik untuk kau. tapi aku? kemarahan dari kau yang aku dapat. kalau kau memang tak ditakdirkan untuk aku. aku trima. jangan bagi harapan kat aku lagi. tolong lah!!!!!!!!!!! pergi jauh2 kalau kau betul betul taknak aku. aku penat hpdup macam ni. kalau ni karma untuk aku, aku terima.  jangan layan aku macam ni. aku penat!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment