Thursday, 31 May 2012

hai. last entry for my "sweettttt" blog lah kan. hahaha. after thiss, it will be shut down from evrything and fromm me, nothing much to say. just this entry also just for you. hmm. tiada apa yang indah melainkan mengenali diri awak. berkali kali saya cuba untuk melupakan awak, tapi tak semudah yang saya sangka kan. saya thu, kat luar sana bukan saya sorang je yang awak ada. dan mungkin saya bukan yang terakhir untuk awak. apa yang saya buat kat awak selama ni, cuma nak buktikan yang diri ini sangat2 sayangkan awak. tiada apa yang terindah melainkan tengok awak tersenyum. saya harap awak pun akan buat perkara yang sama terhadap saya. menyayangi diri sayaa. if i can turn back time.,, saya nak hargai awak sangat sangat. saya nak jumpa awak selalu. saya nak keluar sama sama dengan awak mcam dulu dulu. dan saya nak ada bersama awak setiap masa. every second awak. but time flies. awak dah berubah. tapi saya akan setia di sini. menunggu awak. jangan risau.  It will be okay. It will always be sayang. I love you. :*

1 comment: