Tuesday 15 May 2012

as-salam. hmmm. bahagiakah aku dengan keadaan sebegini?? kenapa kau begitu kejam terhadap diriku? kenapa kau sanggup biarkan aku menangis sendiri? kenapa kau sanggup biarkan aku terluka keseorangan tanpa tiada kata maaf daripada kau? mungkin aku terlalu bodoh dengan permainan aku sendiri. aku terlalu bodoh sebab aku terlalu menyayangi diri kau. kenapa kau takknak jaga hati dan perasaan aku sepertimana kau lakukan terhadap aku dulu? aku tak ingin kan kau yang cukup cukup sempurna terhadap diri aku. aku hnaya inginkan kau memahami kehendak aku. yang memahami hati seorang perempuan. aku tidak inginkan janji palsu yang keluar dari mulut kau. aku taknak bermimpi lagi. aku nak hidup dalam dunia realiti. aku taknak menangis setiap masa disaat hati ini betul2 mrinduikan mu. aku ingin sentiasa tersenyummm sepertimana tersenyum nya kau tanpa memikirkan sedikit pun keadaan diri aku. layakkah aku berada di samping kau lagi? tolongggg jelaskan tentang semua perkara. tolong paham kan aku. tolongg sedarkan diri aku. aku tak sanggup menyayangi orang yang hanya mengaggap aku bukan sape sape. thanks

AM

No comments:

Post a Comment