Sunday 1 April 2012

you!

salam.
apis sayang. i will love you and always waiting you for a thousand years. no matter what it is. saya takde harta nak bagi kat awak supaya awak terus berada di samping saya, but i only have one heart that will always for you. before that, saya minta maaf kalau dulu saya bukan seorang kekasih yang baik terhadap awak. tapi percayalah kasih saya, sayang saya, janji janji yang saya nak sehidup semati bersama awak... takkan pernah berubah sampai sekarang. saya tak mintak untuk awak jadi macam dulu, tapi cukuplah sekadar iklas menyayangi dan menghargai saya. terima saya seadanya. itu sudah cukup membuat saya bahagia.
saya selalu berdoa yang awak adalah jodoh saya. DAN kalau awak bukan jodoh saya, saya terima. mungkin saya bukan yang terbaik untuk awak. mencintai tak semesti memiliki.
last entry yang akan saya tulis dalam blog ni. is everythin' all about you. one guys that always put a thousand smile on my faces. im sorry if i cant stop from loving you.
always love you baby.
xoxo
THE END

No comments:

Post a Comment