Monday, 16 April 2012

patah beribu ribu hatiku

assalamualaikum. sedih? dah sebahagian daripada hidup aku da pun. aku belajar untuk menghargai diri aku sekarang. belajar untuk kembalikan diri aku yang sebelum ni. tapi aku terlalu lemah. aku selalu mengharapkan orang lain. kalau aku boleh buat pilihan, aku nak sangat lupakan kau! lupakan segalanya tentang kau. lupakan kenangan kenangan yang pernah kau hadiahkan kat aku dulu. lupakan janji2 kau. lupakan segalanya tentang diri kau. tapi aku perlukan masa untuk itu. aku sedih bila kau terus menerus menghukum jiwa aku. seakan akan kau tak pernah ada hati. takpernah ada perasaan untuk memikirkan tentang diri aku. aku setia setengah mati disebabkan kau. aku tak kesah sakit hati asalkan kau bahagia bila bersama aku. tapi....... kau ada perempuan lain ke selain aku???? kalau betul apa yang aku rasa, aku paham layanan kau terhadap aku sekarang. hish!! air mata ni. hmmm. its okay. kalau kau boleh bahagia tanpa aku, aku lepaskan kau. kau pergilah. aku pasti kau pasti bahagia bila bersama orang lain. tentang aku?? takpe. aku dah besar, aku kuat kan. kalau kau setia terhadap diri aku. thanks. aku cukup bahagia. bahagia bila kau setia terhadap janji2 kau dulu. hmmm. aku bosan dengan perasaan aku. selalu sedih. k la. bye

No comments:

Post a Comment