Tuesday, 17 April 2012

no feeling

assalamualaikum. sayu je rasaa hati ini. rasa macam ada sesuatu yang hilang daripada hidup aku. seperti ditikam2 oleh manusia durjana. eceh. ayat nak hardcore2 je kan. di mana saya di hati awak?? undefined kan. hmm sokeyh. hati orang kita mana tahu kan. awakk. awak sayang saya macam saya sayangkan awak takk??
awak setia kat saya tak macam setia nya saya kat awak? awak akan lakukan apa je ke untuk saya macam aapaa yang dah saya buat kat awak?? awak rindu tak kat saya macam rindunya saya kat awak?? orang selalu cakap kalau adanya cinta sejati mesti awak dah tunjukkan betapa sayang nya awak kat saya. tapi... memang saya takkan dapat semua tu dari awak ke?? tapi saya tahu untuk semua jaawapan yang saya tanya tu kan. mestia jawapan nya semua pun TAK. kalau awak sayangkan saya sangat2, awak takkan sakitkan hati saya. awak mesti paham perasaan saya. awak mesti ada di saat saya perlukan sesorang. ohh yes!! aku touching. aku sebak. k byeeee



No comments:

Post a Comment