Sunday, 29 April 2012

lelaki

assalamualaikum. kalau aku ada pilihan aku nak sangat jdi lelaki. cool kan? awesome gile. tak payah nak pikr mende2 remeh. tak payah nak serabot kan kepala mende2 yang merimaskan. tapi aku bersyukur sebab aku dilahirkan menjadi seorang perempuan. perempuan itu mulia di sisi Allah. alhamdulillah. tapi ingat lah wahai kaum lelaki. tulang rusuk kau tu ada tujuh je pun. kami lah kaum2 wanita ni akan mengisi kekosongan tulang rusuk kau tu. soo, hargailah wanita yang ada di sekeliling kau tu. tak susah pun bro. taknak cakap taknak. jangan pernah amik kesempatan ke atas wanita. wanita kaum yang lemah. selalu nak dirinya dihargai. selalu nak dirinya dibelai. jangan menyinta kalau tak sudi lah wehh. errrrrr. so, bro bro sekalian... hargailah wanita. jangan pernah beri harapan kalau mende tu kau pun taksure lagi. jangan jatuhkan airmata wanita sebab kau. setitik airmata wanita jatuh sebab kau, dosa weh yang kau dapat. tauk tak?? sayangilah, hargailah selagi die masih berda di depan mata. btw, saya sayang superhero saya. >.<



tiada apa yang lebih indah melainkan melihat orang yang disayangi sentiasa bahagia. kbyee


No comments:

Post a Comment