Thursday 8 March 2012

................

assalamualaikum. aku sedih sangat. sedih yang teramat amat. dah lama rasanya aku tak meluahkan perasaan aku. maybe dah biasa dengan keadaan sekeliling yang terus menerus menghukum aku. tapi aku bersyukur kerana aku ada teman teman yang sentiasa membantu aku. mereka yang selalu menceriakan hidup aku. hmmm. aku rindu sangat sangat kat kau. aku rindu belaian kau. seriously, aku rindu sangat sangat. tapi aku tahu kau tak pernah peduli pun. aku nak text kau, aku nak kol kau.... tapi kau memang takkan balas pun text aku. aku selalu berharap yang kau adalah jodoh aku. aku sayang kau sampai bila2. aku tak minta pun untuk kau layan aku  sepanjang masa tapi cukup untuk membahagiakan aku. kau mesti bahagia and boleh bergelak tawa ngan kawan kawan kau kan? dan aku cuma mengharapkan mende yang tak pasti terjadi dalam hidup aku. kau adalah lelaki pertama yang pernah hadir untk aku dan aku selalu mengharapkan kau juga menjadi lelaki terakhir dalam hidup aku. tiada apa yang aku harapkan daripada kau melainkan lebih menghargai aku sampai bila bila. dan sentiasa hilangkan kesedihan di wajahku, sentiasa buat aku tersenyum di saat aku memerlukan seseorang. layan aku dengan penuh kasih sayang. gelak bersama sama aku. sedih bersama sama. sekiranya aku dah cukup kuat untuk meneruskan hidup ini, saat itu aku akan berhenti untuk hadir dalam hidup kau. tapi maaf, aku tidak cukup kuat. bila masa itu datang, aku tidak akan mengganggu kau lagi. aku tahu aku merimaskan. maaf, inilah aku. terima kasih sebab kau merupakan kenangan terindah untuk aku.

No comments:

Post a Comment